Diskuze
Reagujete na dotaz č.1629
Dobrý večer všem účastnicím diskuze!
Nejsem velkým příznivcem sociálních médií, ale v tomhle případě se musím připojit a přidat své velké díky paní Linerové za naprosto skvěle vedený krámek s klubíčky a zdroj mojí velké, téměř každodenní radosti. Nakupuji u paní Linerové už mnoho let a chtěla bych vyjádřit velké díky za neuvěřitelnou vstřícnost a trpělivost se všemi dotazy a požadavky a za 100% kvalitu veškerého zboží! Simona
Hezký den paní Simono,
moc děkuji za krásný příspěvek i dloholetou přízeň!
Vážená paní Jano, chci Vám poděkovat za mnohaletý báječný servis, ochotu, trpělivost a podporu. Krásné léto! Jarka
Hezký den,
moc děkujeme za Váš příspěvek !
Hezký den,
moc děkuji za zásilku i telefonickou radu ohledně výběru a spotřeby. I když jsem objednávala zboží "na objednávku", bylo vše dodáno zhruba za týden.
Děkujeme a přejeme krásné chvilky s klubíčky.
Dobrý den, p. Linerová, nevím přesně už kolik let u Vás nakupuji, je to docela dlouho, ale nikdy jsem se nesetkala s negativním přístupen, naopak vždy jste mi pomohla,poradila i pokud jsem Vás kontaktovala přes mobil. Jsem s tímto obchodem dlouhodobě spokojená a těším se na nová klubíčka. Vždy se objeví někdo, kdo Vám to trochu znepříjemní, tak posílám trochu toho sluníčka s přáním krásného léta Vám i Vašim spolupracovníkům. Už teď se nemůžu dočkam nové podzimní nabídky. :-)
Dobrý den paní Žatečková,
moc děkujem za příspěvek i dlouholetou přízeň, které si velmi vážíme:-).
Dobrý den paní Linerová,
jsem vaší dlouholetou zákaznicí a do Vašeho obchůdku nakukuji snad každý den. Také já oceňují Váš profesionální a zároveň lidský přístup. Už se moc těším, jaká krásná klubíčka nám přinese podzimní sezóna.
Přeji Vám i Vašim spolupracovníkům krásný den a také krásně prožité letní prázdninové dny.
Hana Žišková
Dobrý den,
moc děkuji za milá slova a doufám, že s podzimní nabídkou zákaznice potěšíme :-).
Dobrý večer p. Linerová, velmi ráda jsem u Vás opět nakoupila. Vaší ochoty,profesionality a poradenského servisu si velmi cením.Přeji jen samé krásné dny a budu se těšit zase příště.
Moc děkujeme za příspěvek i nákup.
Dobrý den, také musím reagovat na příspěvek paní H. Vávrové a M. Vávrové, protože si myslím, že hranice slušnosti byla tímto urážením dost překročena. Plně souhlasím a ztotožňuji se s názorem paní Martiny a paní Tomáškové. U paní Linerové nakupuji již několik let a její jednání bylo a je vždy perfektní, příjemné a profesionální a právě profesionalita se projevila tím, že urážející příspěvky smazány nebyly. A mimochodem, zmiňované háčky mám tři a stále slouží bez jediného problému...
Jsem ještě slušná, je vidět že já z těch 8 háčků, měla jeden vadný, ostatní drží. Vy jste měla štěstí. Ale profesionalita vyřízení reklamace je tatam. Ať dopošle tp hlavní vyjádření.
Paní Vávrová, paní Linerová Vás níže slušně požádala o ukončení osočování jak její osoby, tak ostatních...
A vy jste její mluvčí? NIKDO vám neřekl, l že máte reagovat. Nemusela by jste potom psát, že Vás osočuji. I když nevím čím
Dobrý den,
ráda bych reagovala na příspěvky paní Vávrové. Já mám totiž naprosto jiný názor, než ona. Také jsem u paní Linerové reklamovala vadnou přízi. Paní Linerová mi dala vybrat, zda mi má vrátit peníze, nebo si vyberu nové zboží. To mi následně objednala u výrobce ještě dříve, než jsem to vadné odeslala. Vše bylo vyřízeno do týdne.
Opět se mi potvrdilo, že tento obchod poskytuje skvělé služby, jedná solidně a profesionálně. Paní Vávrové doporučuji obrátit se na ČOI, tam jí vysvětlí oprávněnost vyřízení reklamace a paní Vávrová se nebude muset uchylovat k osočování a urážení.
A kde vyhrožují? Příze jsou za jiné peníze a háček taky, mám k tomu navíc 3x poštovné a to se jedná o jinou sumu, než samotný háček. Mě je jedno jak byla vyřízena vaše reklamace. Já háčkuji a pletu už více jak 30 let a i dříve na živnost a vím jak s háčkem zacházet. A klump háček jsem si mohla koupit za dvacku.
A teď jste mě a dceru ještě vyhodila ze skupiny na fb, jste pěkná potvora
Paní Vávrová, prosiím můžete přestat urážet paní Linerovou, Ty Vaše útoky přesahují hranice slušnosti.Každý zse na webu může napsat svůj názor- ať pozitivní nebo negativní, ale vždy ve vší slušnosti.Osobně mám celou sadu Vámi reklamovaného typu háčku a žádný problém s ním nemám. A co se týče mazání příspěvku, na jiném webu to určitě smazali, protož diskutovat se má, ale v rámci slušnosti. Jak by se Vám líbilo, kdyby Vás takto někdo veřejně napadl nebo Vaši dceru.
Nemohu. Chovám se stejně jako ona, Pracuji v obchodě, vím jak to s reklamací chodí. Holt to budeme řešit tady a veřejně. Nepleťte se do toho, vůbec nevíte o této kauze nic.
Dobry den, vyjádřím se naposledy- o této kauze mám zprostředkované informace.Pracuji také s lidmi a Vy píšete, že pracujete v obchodě, ale Vaše chování tomu nenasvědčuje, zákazníka by jste oslovila potvora?Nevím, jak u Vás, ake u nás si zákazníka považujeme, i když má jiný názor.
To je dobře že se vyjadřujete naposledy. Linerova není zákazník, to jsem já, tak ať se postaví k reklamaci tak, jako ostatní. Bohužel, kdyby jste měla s ní spor, taky Vám neuzná reklamaci a nepřevezme balíček. Kdyby jsme se všichni stavěli tak k reklamaci jako ona, tak to si mohu koupit háček za dvacku
A ještě jste mě a dceru zablokovala na fb, je vidět, že nemáte čisté svědomí
Na Facebooku máme veřejně přístupný profil, který může navštívit každý. Žádná blokace možná není.
Tuto paní nemohu doporučit, udělala jsem u ní nákup za dost peněz, a zboží, které jsem objednala je nekvalitní, reklamovala jsem část zboží , a paní se vymlouvá na nekvalitní zacházení, a vrátila mi zboží zpět bez nároku na reklamaci. Vrátila jsem ji opět část zboží zpět a ona schválně neprevzala balík. Balík se mi vrátil nazpět, tak jsem ho opět poslala a zas se mi vrátil zpět. Absolutně paní nedoporučuji, je velice nespolehlivý prodejce a přitom mám nárok ze zákona na dva roky záruční doby. Prej nechali zboží prověřit, ale žádné vyjádření mi neposlala. Paní lže. Nyní budu předávat na ČOI.
Dobrý den,
k Vaší reklamaci jsme se již několikrát opakovaně vyjádřili, obdržela jste i písemný protokol. Kopírováním příspěvku do dalších částí diskuze se výsledek reklamace nemění.
Na ČOI má samozřejmě právo obrátit se naprosto každý zákazník.
I zde mažete příspěvek, už ho sem vkládám potřetí. Kde je ten doklad o tom, že jste ho poslali k posouzení k výrobci?NIC jsem nedostala. O tom jste si rozhodla sama a sama jste si reklamaci ukončila, ani jste opětovnou reklamaci 2x nepřevzala. Na fb jste blokla mě i dceru, jen neustále lžete
Dobrý den,
ano, všechny duplicitní příspěvky vkládané několikrát po sobě opakovaně, jsou zde mazány.
Děláte si že mě srandu? duplicitní příspěvky? První jste smazala hned, potom druhý a třetí jste nechala. A odpovězte zde laskavě, proč mi nepřišlo vyjádření od výrobce a proč jste neprevzala 2x balíček
Dobrý den paní Marcelo/ Hano Vávrová,
duplicitní příspěvek" Tuto paní nemohu doporučit......" byl do této části diskuze vložen opakovaně a proto také jako duplicitní vyhodnocen a smazán.
K reklamaci jsme se vyjádřili již na jiném místě.
Odpovězte na to na co jsem se ptala. Jedná se o vaše nekorektní jednání a ne o duplicitní příspěvek. Ať se tady každý dozví, co je Linerova zač.
Dobrý večer,
ještě jednou vyjádření k Vaší reklamaci.
Shrnutí celého problému:
Reklamovala jste háček Addi, přelomený v kovové části, zakoupený dcerou. Informovala jste nás mailem o zlomení háčku. Běžný postup je samozřejmě zaslání zboží, což jste učinila, my jsme zásilku převzali a vadu posoudili jako nereklamované mechanické poškození. Výsledek reklamace jste dostala písemně, včetně fotodokumentace. Tímto je pro nás reklamace uzavřena. Žádné další reklamace nám z Vaší strany avizovány nebyly. Výše uvádíte, že pracujete v obchodě a jistě tedy znáte další postup v případě nesouhlasu s výsledkem reklamace.Pro informaci citace:
Pokud spotřebitel není s vyřízením reklamace spokojen po obsahové stránce, tj. zejména se zamítnutím reklamace, popř. s nedostatečným uspokojením nároků z reklamace, která byla uznána, pak dochází k občanskoprávnímu sporu, který je možné řešit prostřednictvím ČOI.
Žádám Vás postupovat tímto způsobem a ukončit osočování mé osoby a mých zákaznic prostřednictvím diskuze na našem shopu.. Pokud takto neučiníte, necháme celou Vaši komunikaci k tématu posoudit právníkem.
Zašlete mi vyjádření výrobce , kterým jste se oháněla že to bylo moji vinou. A pokud to bude má vina, bude klid. Kdyby jste přebírala poštu, nemusíme to řešit tady
Dobrý den, i já moc děkuju za urychlené zaslání krásných klubíček, jako vždy perfektní služby ☺ příjemný víkend...nejen s pletením ☺
Děkujeme za zprávu i přání :-).
Spolehlivost, kvalitní příze, výborná nabídka.
Děkujeme !
Děkuji za bleskové zaslání. Oceňuji zde i dokonalý poradenský servis, který se nese v duchu aktuálních trendů, nových nápadů i vkusných kombinací materiálů.
Děkujeme za milé hodnocení :-).
Dobrý den,
moc děkuji za bleskové zaslání krásných klubíček, v reálu jsou ještě krásnější :-) naprostá spokojenost, jako vždy všechno na 1*, patří Vám velké díky :-)
Děkujeme moc za Vaši odezvu !
Dobrý den paní Linerová,
klubíčka již doputovala rychlostí blesku,jste obdivuhodná.Alpaka Peru 200 je překrásná.Budu plést norský svetr,což bude fuška,musím začít už nyní,aby do zimy byl hotový.Těším se na tu práci moc z té vlny to bude radost.
Děkuji Vám moc a přeji krásné jarní dny a ať se Vám nadále daří.
Hezký den,
moc děkujeme za příspěvek.
Alpaca Peru 200 je na vyplétání naprosto ideální silou a bonusem je nádherný materiál. Taková práce bude radost :-). Přejeme krásný relax při pletení a krásné dny.
Dobrý den,
děkuji moc za oba balíčky. Mazzo jsem si vyhlédla už dříve a těšila se, až ho budete mít v nabídce. Váhala jsem mezí číslem 10. a 11. Nakonec zvítězila moje náklonost k modré barvě. Viděla jsem ale úplet z Mazzo 10 a je také krásný. Příze OMBRA od Langa mě mile překvapila, líbily se mi z ní výrobky na internetových stránkách Langa, ale klubíčka na obrázku mi připadala tak nějak jiná a také mě odrazovala větší spotřeba. Akci jsem ale už neodolala, příze je opravdu krásná a i na omak velice příjemná. Mám z ní opravdu radost.
Mějte se moc hezky, Vaše stránky navštěvuji snad každý den, stále je na co se těšit.
Hezký den paní Žižková,
moc děkujeme za Váš příspěvek. Mazzo je krásné, to už hodně zákaznic ví od loňské sezony, kdy se tato novinka objevila :-). A Ombra.....Osobně jsem na ni na začátku sezóny sázela, moc se mi líbila hned ve vzorníku a v reálu se mi zdá naprosto úžasná. Proto jsme také naskladnili začátkem sezóny několik odstínů. Ale máte pravdu, že na obrázku prostě nevyzní a nevýhodou je i poměrně velká spotřeba. Ovšem materiál je to v reálu nádherný.
Děkuji moc za balíček i naprosto profesionální rady a přístup. A Girandola je prostě PECKA :-)!!!
Děkujeme za příspěvek !
Dobrý večer paní Linerová, děkuji moc za balíček s krásnými přízemi. Musím pečlivě vybrat, co z toho upletu, aby mi přadýnka vyšla. Moc děkuji za Vaše rady, postřehy i Váš lidský přístup. Ráda zase nakouknu.
Děkujeme moc !
Krásné materiály, skvělý servis.
Musím souhlasit. Skvělý poradenský servis, paní Linerová umí poradit, ať ohledně barvy či materiálu. Krásné příze, milá komunikace, vstřícnost a ochota. Moc ráda se sem vracím - i jen tak pro inspiraci. Krásné jarní dny
Děkujeme moc oběma :-).