Diskuze

Reagujete na dotaz č.1660

č. 1694 | Simona
15.06.2018 21:06

Dobrý večer všem účastnicím diskuze!
Nejsem velkým příznivcem sociálních médií, ale v tomhle případě se musím připojit a přidat své velké díky paní Linerové za naprosto skvěle vedený krámek s klubíčky a zdroj mojí velké, téměř každodenní radosti. Nakupuji u paní Linerové už mnoho let a chtěla bych vyjádřit velké díky za neuvěřitelnou vstřícnost a trpělivost se všemi dotazy a požadavky a za 100% kvalitu veškerého zboží! Simona

reagovat na tento příspěvek
linja
16.06.2018 09:06

Hezký den paní Simono,

moc děkuji za krásný příspěvek i dloholetou přízeň!

č. 1691 | Jarka
14.06.2018 13:06

Vážená paní Jano, chci Vám poděkovat za mnohaletý báječný servis, ochotu, trpělivost a podporu. Krásné léto! Jarka

reagovat na tento příspěvek
linja
14.06.2018 13:06

Hezký den,
moc děkujeme za Váš příspěvek !

č. 1689 | Marta
09.06.2018 12:06

Hezký den,

moc děkuji za zásilku i telefonickou radu ohledně výběru a spotřeby. I když jsem objednávala zboží "na objednávku", bylo vše dodáno zhruba za týden.

reagovat na tento příspěvek
linja
11.06.2018 08:06

Děkujeme a přejeme krásné chvilky s klubíčky.

č. 1685 | Jana Žatečková
08.06.2018 10:06

Dobrý den, p. Linerová, nevím přesně už kolik let u Vás nakupuji, je to docela dlouho, ale nikdy jsem se nesetkala s negativním přístupen, naopak vždy jste mi pomohla,poradila i pokud jsem Vás kontaktovala přes mobil. Jsem s tímto obchodem dlouhodobě spokojená a těším se na nová klubíčka. Vždy se objeví někdo, kdo Vám to trochu znepříjemní, tak posílám trochu toho sluníčka s přáním krásného léta Vám i Vašim spolupracovníkům. Už teď se nemůžu dočkam nové podzimní nabídky. :-)

reagovat na tento příspěvek
linja
08.06.2018 12:06

Dobrý den paní Žatečková,

moc děkujem za příspěvek i dlouholetou přízeň, které si velmi vážíme:-).

č. 1681 | Hana Žišková
08.06.2018 08:06

Dobrý den paní Linerová,
jsem vaší dlouholetou zákaznicí a do Vašeho obchůdku nakukuji snad každý den. Také já oceňují Váš profesionální a zároveň lidský přístup. Už se moc těším, jaká krásná klubíčka nám přinese podzimní sezóna.
Přeji Vám i Vašim spolupracovníkům krásný den a také krásně prožité letní prázdninové dny.
Hana Žišková

reagovat na tento příspěvek
linja
08.06.2018 09:06

Dobrý den,

moc děkuji za milá slova a doufám, že s podzimní nabídkou zákaznice potěšíme :-).

č. 1680 | Robková
07.06.2018 22:06

Dobrý večer p. Linerová, velmi ráda jsem u Vás opět nakoupila. Vaší ochoty,profesionality a poradenského servisu si velmi cením.Přeji jen samé krásné dny a budu se těšit zase příště.

reagovat na tento příspěvek
linja
08.06.2018 08:06

Moc děkujeme za příspěvek i nákup.

č. 1668 | Uhlířová
07.06.2018 15:06

Dobrý den, také musím reagovat na příspěvek paní H. Vávrové a M. Vávrové, protože si myslím, že hranice slušnosti byla tímto urážením dost překročena. Plně souhlasím a ztotožňuji se s názorem paní Martiny a paní Tomáškové. U paní Linerové nakupuji již několik let a její jednání bylo a je vždy perfektní, příjemné a profesionální a právě profesionalita se projevila tím, že urážející příspěvky smazány nebyly. A mimochodem, zmiňované háčky mám tři a stále slouží bez jediného problému...

reagovat na tento příspěvek
Hana Vávrová
07.06.2018 20:06

Jsem ještě slušná, je vidět že já z těch 8 háčků, měla jeden vadný, ostatní drží. Vy jste měla štěstí. Ale profesionalita vyřízení reklamace je tatam. Ať dopošle tp hlavní vyjádření.

Uhlířová
07.06.2018 20:06

Paní Vávrová, paní Linerová Vás níže slušně požádala o ukončení osočování jak její osoby, tak ostatních...

Hana Vávrová
07.06.2018 21:06

A vy jste její mluvčí? NIKDO vám neřekl, l že máte reagovat. Nemusela by jste potom psát, že Vás osočuji. I když nevím čím

č. 1664 | Jitka Tomášková
07.06.2018 12:06

Dobrý den,
ráda bych reagovala na příspěvky paní Vávrové. Já mám totiž naprosto jiný názor, než ona. Také jsem u paní Linerové reklamovala vadnou přízi. Paní Linerová mi dala vybrat, zda mi má vrátit peníze, nebo si vyberu nové zboží. To mi následně objednala u výrobce ještě dříve, než jsem to vadné odeslala. Vše bylo vyřízeno do týdne.
Opět se mi potvrdilo, že tento obchod poskytuje skvělé služby, jedná solidně a profesionálně. Paní Vávrové doporučuji obrátit se na ČOI, tam jí vysvětlí oprávněnost vyřízení reklamace a paní Vávrová se nebude muset uchylovat k osočování a urážení.

reagovat na tento příspěvek
Hana Vávrová
07.06.2018 20:06

A kde vyhrožují? Příze jsou za jiné peníze a háček taky, mám k tomu navíc 3x poštovné a to se jedná o jinou sumu, než samotný háček. Mě je jedno jak byla vyřízena vaše reklamace. Já háčkuji a pletu už více jak 30 let a i dříve na živnost a vím jak s háčkem zacházet. A klump háček jsem si mohla koupit za dvacku.

č. 1660 | Marcela Vávrová
07.06.2018 09:06

A teď jste mě a dceru ještě vyhodila ze skupiny na fb, jste pěkná potvora

reagovat na tento příspěvek
Martina
07.06.2018 13:06

Paní Vávrová, prosiím můžete přestat urážet paní Linerovou, Ty Vaše útoky přesahují hranice slušnosti.Každý zse na webu může napsat svůj názor- ať pozitivní nebo negativní, ale vždy ve vší slušnosti.Osobně mám celou sadu Vámi reklamovaného typu háčku a žádný problém s ním nemám. A co se týče mazání příspěvku, na jiném webu to určitě smazali, protož diskutovat se má, ale v rámci slušnosti. Jak by se Vám líbilo, kdyby Vás takto někdo veřejně napadl nebo Vaši dceru.

Hana Vávrová
07.06.2018 18:06

Nemohu. Chovám se stejně jako ona, Pracuji v obchodě, vím jak to s reklamací chodí. Holt to budeme řešit tady a veřejně. Nepleťte se do toho, vůbec nevíte o této kauze nic.

Martina
07.06.2018 18:06

Dobry den, vyjádřím se naposledy- o této kauze mám zprostředkované informace.Pracuji také s lidmi a Vy píšete, že pracujete v obchodě, ale Vaše chování tomu nenasvědčuje, zákazníka by jste oslovila potvora?Nevím, jak u Vás, ake u nás si zákazníka považujeme, i když má jiný názor.

Hana Vávrová
07.06.2018 20:06

To je dobře že se vyjadřujete naposledy. Linerova není zákazník, to jsem já, tak ať se postaví k reklamaci tak, jako ostatní. Bohužel, kdyby jste měla s ní spor, taky Vám neuzná reklamaci a nepřevezme balíček. Kdyby jsme se všichni stavěli tak k reklamaci jako ona, tak to si mohu koupit háček za dvacku

č. 1657 | Hana Vávrová
07.06.2018 07:06

A ještě jste mě a dceru zablokovala na fb, je vidět, že nemáte čisté svědomí

reagovat na tento příspěvek
linja
07.06.2018 09:06

Na Facebooku máme veřejně přístupný profil, který může navštívit každý. Žádná blokace možná není.

č. 1656 | Marcela Vávrová
07.06.2018 07:06

Tuto paní nemohu doporučit, udělala jsem u ní nákup za dost peněz, a zboží, které jsem objednala je nekvalitní, reklamovala jsem část zboží , a paní se vymlouvá na nekvalitní zacházení, a vrátila mi zboží zpět bez nároku na reklamaci. Vrátila jsem ji opět část zboží zpět a ona schválně neprevzala balík. Balík se mi vrátil nazpět, tak jsem ho opět poslala a zas se mi vrátil zpět. Absolutně paní nedoporučuji, je velice nespolehlivý prodejce a přitom mám nárok ze zákona na dva roky záruční doby. Prej nechali zboží prověřit, ale žádné vyjádření mi neposlala. Paní lže. Nyní budu předávat na ČOI.

reagovat na tento příspěvek
linja
07.06.2018 09:06

Dobrý den,

k Vaší reklamaci jsme se již několikrát opakovaně vyjádřili, obdržela jste i písemný protokol. Kopírováním příspěvku do dalších částí diskuze se výsledek reklamace nemění.
Na ČOI má samozřejmě právo obrátit se naprosto každý zákazník.

Marcela Vávrová
07.06.2018 10:06

I zde mažete příspěvek, už ho sem vkládám potřetí. Kde je ten doklad o tom, že jste ho poslali k posouzení k výrobci?NIC jsem nedostala. O tom jste si rozhodla sama a sama jste si reklamaci ukončila, ani jste opětovnou reklamaci 2x nepřevzala. Na fb jste blokla mě i dceru, jen neustále lžete

linja
07.06.2018 11:06

Dobrý den,

ano, všechny duplicitní příspěvky vkládané několikrát po sobě opakovaně, jsou zde mazány.

Hana Vávrová
07.06.2018 12:06

Děláte si že mě srandu? duplicitní příspěvky? První jste smazala hned, potom druhý a třetí jste nechala. A odpovězte zde laskavě, proč mi nepřišlo vyjádření od výrobce a proč jste neprevzala 2x balíček

linja
07.06.2018 13:06

Dobrý den paní Marcelo/ Hano Vávrová,

duplicitní příspěvek" Tuto paní nemohu doporučit......" byl do této části diskuze vložen opakovaně a proto také jako duplicitní vyhodnocen a smazán.

K reklamaci jsme se vyjádřili již na jiném místě.

Hana Vávrová
07.06.2018 18:06

Odpovězte na to na co jsem se ptala. Jedná se o vaše nekorektní jednání a ne o duplicitní příspěvek. Ať se tady každý dozví, co je Linerova zač.

linja
07.06.2018 19:06

Dobrý večer,

ještě jednou vyjádření k Vaší reklamaci.

Shrnutí celého problému:
Reklamovala jste háček Addi, přelomený v kovové části, zakoupený dcerou. Informovala jste nás mailem o zlomení háčku. Běžný postup je samozřejmě zaslání zboží, což jste učinila, my jsme zásilku převzali a vadu posoudili jako nereklamované mechanické poškození. Výsledek reklamace jste dostala písemně, včetně fotodokumentace. Tímto je pro nás reklamace uzavřena. Žádné další reklamace nám z Vaší strany avizovány nebyly. Výše uvádíte, že pracujete v obchodě a jistě tedy znáte další postup v případě nesouhlasu s výsledkem reklamace.Pro informaci citace:
Pokud spotřebitel není s vyřízením reklamace spokojen po obsahové stránce, tj. zejména se zamítnutím reklamace, popř. s nedostatečným uspokojením nároků z reklamace, která byla uznána, pak dochází k občanskoprávnímu sporu, který je možné řešit prostřednictvím ČOI.

Žádám Vás postupovat tímto způsobem a ukončit osočování mé osoby a mých zákaznic prostřednictvím diskuze na našem shopu.. Pokud takto neučiníte, necháme celou Vaši komunikaci k tématu posoudit právníkem.

Hana Vávrová
07.06.2018 20:06

Zašlete mi vyjádření výrobce , kterým jste se oháněla že to bylo moji vinou. A pokud to bude má vina, bude klid. Kdyby jste přebírala poštu, nemusíme to řešit tady

č. 1643 | Eva Nováková
01.06.2018 15:06

Dobrý den, i já moc děkuju za urychlené zaslání krásných klubíček, jako vždy perfektní služby ☺ příjemný víkend...nejen s pletením ☺

reagovat na tento příspěvek
linja
02.06.2018 12:06

Děkujeme za zprávu i přání :-).

č. 1641 | Eva P.
01.06.2018 10:06

Spolehlivost, kvalitní příze, výborná nabídka.

reagovat na tento příspěvek
linja
01.06.2018 15:06

Děkujeme !

č. 1639 | Mirka
29.05.2018 18:05

Děkuji za bleskové zaslání. Oceňuji zde i dokonalý poradenský servis, který se nese v duchu aktuálních trendů, nových nápadů i vkusných kombinací materiálů.

reagovat na tento příspěvek
linja
30.05.2018 11:05

Děkujeme za milé hodnocení :-).

č. 1629 | Pavla
10.05.2018 16:05

Dobrý den,
moc děkuji za bleskové zaslání krásných klubíček, v reálu jsou ještě krásnější :-) naprostá spokojenost, jako vždy všechno na 1*, patří Vám velké díky :-)

reagovat na tento příspěvek
linja
10.05.2018 19:05

Děkujeme moc za Vaši odezvu !

č. 1627 | Olga Kotalová
10.05.2018 14:05

Dobrý den paní Linerová,
klubíčka již doputovala rychlostí blesku,jste obdivuhodná.Alpaka Peru 200 je překrásná.Budu plést norský svetr,což bude fuška,musím začít už nyní,aby do zimy byl hotový.Těším se na tu práci moc z té vlny to bude radost.
Děkuji Vám moc a přeji krásné jarní dny a ať se Vám nadále daří.

reagovat na tento příspěvek
linja
10.05.2018 19:05

Hezký den,

moc děkujeme za příspěvek.
Alpaca Peru 200 je na vyplétání naprosto ideální silou a bonusem je nádherný materiál. Taková práce bude radost :-). Přejeme krásný relax při pletení a krásné dny.

č. 1625 | Hana Žišková
28.04.2018 15:04

Dobrý den,
děkuji moc za oba balíčky. Mazzo jsem si vyhlédla už dříve a těšila se, až ho budete mít v nabídce. Váhala jsem mezí číslem 10. a 11. Nakonec zvítězila moje náklonost k modré barvě. Viděla jsem ale úplet z Mazzo 10 a je také krásný. Příze OMBRA od Langa mě mile překvapila, líbily se mi z ní výrobky na internetových stránkách Langa, ale klubíčka na obrázku mi připadala tak nějak jiná a také mě odrazovala větší spotřeba. Akci jsem ale už neodolala, příze je opravdu krásná a i na omak velice příjemná. Mám z ní opravdu radost.
Mějte se moc hezky, Vaše stránky navštěvuji snad každý den, stále je na co se těšit.

reagovat na tento příspěvek
linja
29.04.2018 11:04

Hezký den paní Žižková,

moc děkujeme za Váš příspěvek. Mazzo je krásné, to už hodně zákaznic ví od loňské sezony, kdy se tato novinka objevila :-). A Ombra.....Osobně jsem na ni na začátku sezóny sázela, moc se mi líbila hned ve vzorníku a v reálu se mi zdá naprosto úžasná. Proto jsme také naskladnili začátkem sezóny několik odstínů. Ale máte pravdu, že na obrázku prostě nevyzní a nevýhodou je i poměrně velká spotřeba. Ovšem materiál je to v reálu nádherný.

č. 1623 | Hanka
25.04.2018 16:04

Děkuji moc za balíček i naprosto profesionální rady a přístup. A Girandola je prostě PECKA :-)!!!

reagovat na tento příspěvek
linja
26.04.2018 14:04

Děkujeme za příspěvek !

č. 1619 | Martina
19.04.2018 20:04

Dobrý večer paní Linerová, děkuji moc za balíček s krásnými přízemi. Musím pečlivě vybrat, co z toho upletu, aby mi přadýnka vyšla. Moc děkuji za Vaše rady, postřehy i Váš lidský přístup. Ráda zase nakouknu.

reagovat na tento příspěvek
linja
23.04.2018 08:04

Děkujeme moc !

č. 1608 | Renata Ručková
13.04.2018 10:04

Krásné materiály, skvělý servis.

reagovat na tento příspěvek
Martina
13.04.2018 12:04

Musím souhlasit. Skvělý poradenský servis, paní Linerová umí poradit, ať ohledně barvy či materiálu. Krásné příze, milá komunikace, vstřícnost a ochota. Moc ráda se sem vracím - i jen tak pro inspiraci. Krásné jarní dny

linja
15.04.2018 14:04

Děkujeme moc oběma :-).