Obchodní podmínky

Objednávka zboží:

Veškeré objednávky zboží jsou možné pouze přes e shop www. linja.cz.Provoz e shopu je nepřetržitý, objednávky jsou zpracovávány v pracovních dnech, v době od 8 do 17 hodin.

Objednávky jsou zpracovávány dle pořadí doručení a není možné je do zásilek slučovat.

Dodací lhůta:

Položky označené termínem "na objednání" nejsou skladem v ČR. Termín dodání je 1-3 týdny, v závislosti od dodavatele a stavu jeho skladu. Zákazník je vždy o termínu informován po objednávce prostřednictvím mailu. Při objednávce zboží "na objednávku" požadujeme úhradu zboží kartou nebo přev.příkazem předem.

Položky skladem:odesíláme obratem a to nejpozději do 3 pracovních dnů. Doba odbavení objednávek je delší v době akcí a výprodejů.

Zboží skladem je určeno k okamžitému odeslání, nejsou možné žádné rezervace nebo prodloužení termínu odeslání.

Doprava a úhrada zboží :

Balíkové zásilky odesíláme výhradně prostřednictvím DPD.

zásilka na adresu DPD………………......................poštovné 120,- Kč

(s informací o doručení na mail a prostřednictvím sms v rámci ČR)

zásilka na odběrní místo pickup DPD.................... poštovné 80,- Kč

( informace o doručení s kódem pro vyzvednutí prostřednictvím sms v rámci ČR)

doběrečné DPD ( u obou typů zásilek ).................30,- Kč

Menší, listové zásilky:

do celkové hodnoty zboží 750,- Kč,váhy 2 kg a výšky 5 cm je možné některé druhy jehlic a časopisů zaslat v obálce, prostřednictvím České pošty a to jako doporučenou zásilku. Toto odeslání je možné zvolit pouze pokud se Vám při objednávce na shopu zobrazí .

Vyhrazujeme si právo na změnu možnosti odeslání a výši poštovného, pokud zboží není možné odeslat jako doporučenou zásilku..

I zde můžete volit možnost odeslání prostřednictvím DPD.

doporučená zásilka...........80,- Kč 

doběrečné k doporučené zásilce je 35,- Kč

Slovensko:

Odesíláme zboží prostřednictvím Zásilkovny.

platba kartou on line...........................................160,- Kč

doběrečné............................................................30,- Kč

Způsoby platby:

S platností od 1.3.2017 e-shop nepodléhá zákonu o EET - nepřijímá hotovost.

Platba převodem ( není možné u zásilek na Slovensko):
Při tomto způsobu platby vám bude zaslána faktura na vámi uvedený email a to jakmile bude zboží pro Vás připraveno. Splatnost faktury je 7 dní od data vystavení. Pokud nebude zboží uhrazeno do data splatnosti, vyhrazuje si naše firma právo na odstoupení od objednávky. V tomto případě je objednávka automaticky stornována.

Platba kartou on line: ( pouze u zboží skladem )

V případě, že platba kartou není bankou potvrzena, je objednávka naším systémem stornována jako neuhrazená.

Dobírka: při převzetí zásilky je možná pouze v hotovosti.Platba v hotovosti je hrazena přepravci zásilky v tomto případě nepodléhá zákonu o EET, protože prodávající je tato platba převáděna přepravcem  na bank. účet bezhotovostně.

Osobní odběr a výběr zboží v prostorách našeho showroomu- Krajinská 244/17, České Budějovice:

středa 9-14,30 hod.

 

Objednávky pro osobní odběr musí být uhrazeny před vyzvednutím přev.příkazem nebo kartou. Ve skladu je možný, ve výše uvedeném termínu, také nákup zboží. Platby jsou v tomto případě realizovány kartou přes stránky e shopu.

Neúčtujeme balné .

Při objednávce nad 2500,- Kč  není účtováno poštovné. U dobírek tak platíte pouze doběrečné.Sleva je platná vždy pro jednu objednávku.

Bonusový program:

Každoročně je vyhodnocováno 100 registrovaných zákaznic s nejvyšším ročním obratem, které jako poděkování získávají bonusovou slevu 5% na veškeré objednávky v následujícím roce.

Ochrana osobních údajů.

Na základě zákona o ochraně osobních dat GDPR (General Data Protection Regulation), který vstupuje v platnost 25.5.2018, budete nově požádáni o poskytnutí souhlasu s vašimi osobními daty potřebnými po vyřízení objednávky ( jméno a příjmení, fakturační adresa, v případě zájmu adresa pro odeslání zboží, telefon, mailová adresa) a také souhlas se zasíláním newsletterů na vaši mailovou adresu. Všichni registrovaní zákazníci budou o souhlas požádáni při svém prvním přihlášení po datu 14.5.18. Svůj souhlas nám poskytujete dobrovolně a můžete ho kdykoli změnit v databázi svých registračních údajů.Zákazníci, kteří nakupují bez registrace, budou o souhlas se zpracováním osobních údajů požádáni vždy před dokončením své objednávky.S vašimi osobními údaji budeme nakládat zodpovědně v souladu s platnou českou legislativou.  Máte právo na přístup, opravu i výmaz zpracovávaných údajů.

Záruční doba na zakoupené výrobky je 24 měsíců.

Rezervace zboží:

Pokud nedojde k úhradě faktury za objednané zboží do stanoveného data splatnosti ( datum je uvedeno na faktuře a činí zpravidla 7-10 dní )  je objednávka automaticky stornována. Toto je i maximální doba rezervace zboží, delší rezervace neprovádíme. Rezervační doba  pro vyzvednutí zboží  v našem skladu je 7 pracovních dní od zaslané výzvy k vyzvednutí zboží. Po uplynutí rezervační doby se zboží automaticky vrací zpět do nabídky obchodu.

Reklamace:
Pravidla reklamace se řídí platnými předpisy Občanského zákoníku. Postup reklamace:

1. Kontaktování obchodníka ( mail , telefon) , objasnění vady - popis, fotografie a podobně.

2. K reklamaci předložte veškeré adjustační pásky a to i z příze již zpracované. Pokud reklamujete již rozpracovaný výrobek, je nutné odeslat kompletní pleteninu. V opačném případě není možné vadu posoudit. Pokud reklamujete zboží z doplňkového sortimentu, zašlete s výrobkem stručný popis vady.

3. Odeslání zboží na adresu provozovny, adresa je platná pro jakoukoliv vracenou zásilku :

Adresa pro vracené zásilky:

Zásilky zasílejte výhradně jako balík na poštu:

Jana Linerová - LINJA

pošta Masarykova 40

373 41 Hluboká nad Vltavou

nutné zadávat mail nebo tel. číslo:

obchod@prize-linja.cz

telefon: +420 608 074 357

Poštovné za odeslání zásilky hradí odesílatel. Zboží odesílejte, ve vlastním zájmu, pokud možno v původním obalu a nebo zabalené tak, aby během přepravy nedošlo k  jeho poškození.Doporučujeme odeslat jako balík, nikoliv jako doporučený dopis.

4. V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

5.Reklamace bude posouzena  vyřízena nejpozději do 30- ti dnů. Bude posouzena její oprávněnost a pokud bude oprávněná, je možné vrácení peněz nebo výměna za jiné zboží a to i jiného druhu. Zákazník bude o výsledku reklamace informován písemně mailem. 

6. V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat zákazníkovi částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

7.Částku za reklamované zboží vracíme převodem na bankovní účet zákazníka, úvádějte prosím číslo účtu v průvodním dopise.

8-Dozor nad dodržováním Zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, vykonává Česká obchodní inspekce. Ta je zároveń subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.

9.:V případě nespokojenosti má zákazník (spotřebitel) možnost řešit mimosoudní spor také on-line.V tom případě je možné použít platformu, která byla zřízena Evropskou komisí na této adrese.

Dle Občanského zákoníku má zákazník právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy. V tomto případě zašlete neporušené zboží zpět ve lhůtě 14 dnů od jeho převzetí. Přiložte kopii faktury a krátký průvodní dopis, ve kterém uveďte zda chcete zboží vyměnit nebo žádáte vrácení peněz. Zboží rovněž neodesílejte na dobírku.